המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ה', 20 בספטמבר 18 | 03:42
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» בנקים יקרים, אל תחנקו את העסקים הקטנים
» סגירה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קפצו עד...
» "87 פעמים הועברו שקים מלאי כסף לביתה"...
» אני לא בתפריט: מחאת ה- #MeToo של עובדי מקדונל...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
» משרד המשפטים האמריקני פותח בחקירה נגד מאסק וט...
» הבנקים לא בחרו מנכ"ל חדש לאיגוד הבנקים - ...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
מדוע חשוב לפרגן ללקוחות שלכם?

לקוחות הם הבסיס לצמיחתו של כל עסק. ושיווק הוא חלק חשוב ביותר בפעילות העסק, לא פחות מן העבודה המקצועית בתחום בו אתם עוסקים. שיווק מתמקד בהרחבת מעגל הלקוחות, אך לא רק.  חלק חשוב לא פחות בשיווק הוא שימור הלקוחות הקיימים. כך, שימשיכו לרכוש מכם שירותים או מוצרים ואף ימליצו עליכם לאחרים. כיצד אפשר לפרגן ללקוחות קיימים ונאמנים? כיצד תגרמו להם להרגיש חשובים ומוערכים על ידכם?
למצוא מדי פעם סיבה למסיבה

אין לקוח שלא ישמח להיות מוזמן מדי פעם למסיבה נחמדה, ערב מהנה עם הופעה או הרצאה מרתקת שיכולה להיות קשורה לתחום אליו שייך העסק. מסיבה המאורגנת עבור כלל הלקוחות היא דרך נהדרת להשאיר אתכם בתודעה שלהם גם אם הם אינם זקוקים לשירותים שלכם בדיוק כרגע. תמצאו כל מיני סיבות למסיבה: זו יכולה להיות השקה של מוצר או שירות חדש או התרחבות של העסק לתוך תחום חדש - כך גם תפרסמו באופן ברור לכל הלקוחות שהשקתם מוצר/שירות או שנכנסתם לתחום. אפשרות אחרת היא לחגוג יום הולדת לעסק, מעבר למקום חדש ואפילו סתם ככה בלי סיבה- רק כדי לעשות ללקוחות טוב ושמח. כדאי שהאירוע שתארגנו לא יהיה שיווקי יתר על המידה ושהלקוחות לא ירגישו שהוזמנו בכדי "לדחוף" להם מוצר על הדרך.

יום הולדת ללקוח - גם אתם משתתפים בשמחה

עסקים רבים מקימים "מועדון לקוחות" על מנת להשיג את הפרטים האישיים של הלקוח וכך לצ'פר אותו בימי הולדת. אם יש ברשותכם פרטים כמו יום הולדת וכתובת תוכלו להפתיע כל לקוח עם מתנה לכבוד יום הולדתו, שוב הנחה או כרטיס ברכה. אחת המתנות שתמיד כיף לקבל היא פרחים. פרחים הם מתנה צבעונית, מרעננת ומרשימה והכי קל לשלוח אותה הישר לזרועותיו המופתעות והנרגשות של הלקוח. באמצעות משלוחי פרחים ניתן להעביר גם ברכה או מתנה אישית קטנה ולהעביר ללקוח את המסר שחשוב לכם להעביר: אתה יקר לנו. אנחנו חושבים עליך. מוכרים אותך וזוכרים אותך. במחקרים נמצא כי הפרמטר החשוב ביותר ללקוחות הוא בסופו של דבר היחס וזוהי גם הסיבה העיקרית שגורמת ללקוח לעזוב אל המתחרים. כמובן שהיחס לא צריך לבוא על חשבון מקצועיות, אך בהנחה שהמקצועיות דומה אצל כולם, כדאי לתת ללקוח את הערך המוסף שהוא מעבר לשירות מקצועי.

לפתוח את השנה בכיף

גם ראש השנה הוא כמובן זמן מתאים לפנק מעט את הלקוחות ולהזכיר להם שאתם עומדים גם השנה לרשותם. גם כאן המתנה יכולה להיות זר פרחים או מתנה ממותגת כלשהי עליה מודפס הלוגו שלכם: תיק, לוח שנה, דפי ממו, יומן, כובע, עט ועוד. מתנה ממותגת יש בה גם מתן תשומת לב ללקוח וגם פרסום שאתם עושים לעצמכם, במיוחד אם המתנה היא ניידת ועוברת עם הלקוח ממקום למקום כמו תיק או חולצה.

פרגון מיוחד ללקוחות מיוחדים

אם עד כה הזכרנו מתנות אחידות לכלל הלקוחות, ניתן גם לפרגן באופן לא שגרתי ללקוח שנחשב מבחינתכם למיוחד. אם לקוח הוא ותיק מאוד, רוכש מכם מוצרים או שירותים בתדירות  גבוהה במיוחד, אם הביא אליכם לקוחות חדשים ואתם חשים שהוא עושה לכם יחסי ציבור טובים הראויים להערכה - כל אלה הם סיבה לפרגן לו באופן מיוחד. כאן, המתנה יכולה להיות אישית יותר גם על סמך היכרות אישית איתו. אם תחום העיסוק שלכם הוא יצירה, תוכלו להכין לו משהו באופן אישי ומיוחד. אם לא, תוכלו לתת לו שובר מתנה למסעדה, למסג' או כל בילוי אחר. אפשרות אחרת היא לתת לו לבחור מתנה בסכום שתחליטו מהחנות שלכם. העיקר שירגיש את היחס המיוחד ואת ההערכה על מה שעשה עבורכם.

פרגון דרך המייל

שמירה על קשר עם לקוחות באופן קבוע דרך המייל גם היא סוג של פרגון. הכוונה אינה רק פרסומים למיניהם. ניתן להוציא ניוזלטר בתחום העיסוק שלכם, שבו מידע אמיתי שיכול לעזור ללקוחות - מאמרים, או טיפים בתחום וגם ניתן לשלוח לכל לקוח מידע על הנחות ומבצעים על פי תחומי הרכישה שלו אצלכם או קופונים אישיים.

לעיתים בעלי עסקים כה עסוקים בהשגת לקוחות חדשים עד שהם שוכחים לעיתים שגם הקיימים אינם מובן מאליו. אומרים שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. פרגנו ל"ציפורים" שכבר הגיעו אליכם, שישארו ולא ינדדו הלאה.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים