המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ה', 20 בספטמבר 18 | 04:50
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» בנקים יקרים, אל תחנקו את העסקים הקטנים
» סגירה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קפצו עד...
» "87 פעמים הועברו שקים מלאי כסף לביתה"...
» אני לא בתפריט: מחאת ה- #MeToo של עובדי מקדונל...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
» משרד המשפטים האמריקני פותח בחקירה נגד מאסק וט...
» הבנקים לא בחרו מנכ"ל חדש לאיגוד הבנקים - ...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
איך לתכנן אירועים עסקיים

מדי חודש עשרות אנשים מקלידים את שאילתת החיפוש "איך לתכנן אירועים עסקיים" במנוע החיפוש של חברת Google. מגוון אתרי אינטרנט מפרטים את השלבים בתכנון האירועים העסקיים השונים ומציעים את השירותים שלהם בהפקות האירועים השונים. אבל לפני שאתם פונים לאיש מקצוע, עליכם לזכור כי אתם אלו שמכירים את קהל היעד שלכם ואת המוצרים שלכם יותר טוב מכל אחד אחר.

אירועים עסקיים מוצלחים הם ללא ספק אירועים עסקיים בהם מצליחים להשיג את המטרה בה מתמקדים מראש. יש שיטענו, כי ה-Location של האירוע אינו משפיע על הצלחת האירוע. לכן, הכנו את המדריך לתכנון האירועים העסקיים המוצלחים ביותר.

המדריך לתכנון אירועים עסקיים מוצלחים

אנו חוזרים ואומרים, לפני שהנכם פונים למפיקי האירועים השונים עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות על מנת להפיק את המירב מהאירוע:

  • מה המטרה של האירוע?
    עליכם להתמקד לאורך כל תכנון האירוע במטרה ולנסות להשיג אותה במהלך האירוע או לאחריו. במידה והמטרה שלכם לגבש את העובדים, עליכם להתאים את אופי האירוע בצורה הנ"ל, במידה והמטרה שלכם היא לשווק את העסק, עליכם לפעול בדרך הנכונה על מנת להשיג את המטרה. מפיקי אירועים שאינם מתמקדים במטרה שלשמה עורכים את האירועים העסקיים השונים, אינם משיגים את התוצאות גם במידה והאירוע מושקע במיוחד. 
  • מיהו קהל היעד שלכם?
    בדיוק כמו בתוכניות העסקיות לכל מוצר או שירות, עליכם לחשוב מיהו קהל היעד שלכם לאירוע העסקי ולהתאים את אופי האירוע על פיו. כך למשל, תדעו כיצד כדאי לעצב את המקום לקראת האירוע, באיזה שפה לדבר במהלך האירוע ואפילו איזה מאכלים להציע לאורחים במהלך האירוע. אירוע עסקי שאינו מותאם לקהל היעד שמגיע לאירוע אינו מצליח להשיג את האפקטיביות המקסימלית. 
  • לאיזה מפיק אירועים לפנות?
    "אין חכם כבעל ניסיון", המשפט המוכר הזה שמלווה אותנו לאורך החיים הוא התשובה לשאלה הנ"ל. במידה ונוכחתם באירוע כלשהו שהתרשמתם ממנו, אנו ממליצים לכם לפנות למפיקי האירוע. בנוסף, תוכלו לעניין בתמונות ובסרטונים של מפיקי האירועים השונים על מנת לבחור את האירוע המתאים ביותר עבורכם. על מפיקי האירועים להיות מנוסים, מקצועיים, אדיבים ואמינים. 
  • באיזה אולם לערוך את האירוע העסקי?
    בבחירת אולם האירועים שיארח את אותם אירועים עסקיים שאתם עתידים לקיים, אנו ממליצים לעבוד בשיטת "צמצום האפשרויות". ראשית, בחרו את אולמות האירועים מהאזור הגאוגרפי בו מתגוררים רוב המוזמנים לאירוע שלכם. לאחר מכן, בחרו את אולמות האירועים המציעים אירוח של כמות המוזמנים המתאימה עבור האירוע שלכם ולבסוף בחרו במחירים אותם הנכם מעוניינים להשקיע באירוע. כך תוכלו לצמצם את האפשרויות ולבחור את האולם המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.
חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים