המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 19 בדצמבר 18 | 01:49
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» סגירה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק עלה 0.4%...
» "כשהרגענו את הרגולציה, ההשקעה של תאגידים ...
» תנודתיות בוול סטריט: סקטור האנרגיה מעיב, הריב...
» גרינספאן מזהיר את המשקיעים בשוק המניות: "...
» הנפט משלים צניחה של יותר מ-40% מתחילת אוקטובר...
» וול סטריט עברה למגמה מעורבת: סקטור האנרגיה מע...
» רשות המסים מבהירה: "יש לבחון איך לעדכן מח...
» חברת אקספלנטי הישראלית נמכרה לקרן זנון ונצ׳³ר...
שלבי ההפקה של אירועים עסקיים

אירועים עסקיים מהווים כמו "כרטיס הביקור של העסק". הרושם שתשאירו באירועים העסקיים עשוי להשפיע על המכירות שלכם ועל תהליך המיתוג של החברה בעתיד. מדי שנה נערכים במדינת ישראל אלפי אירועים עסקיים. מאות חברות פונות למפיקי אירועים במטרה להפיק את האירוע המיוחד ביותר. במאמר הבא נעבור איתכם על השלבים להפקת אירוע עסקי ועל השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני פנייתכם למפיק אירועים.

השאלות שיש לשאול את עצמכם לפני פנייתכם למפיק אירועים

ראשית, עליכם להחליט על השקעה כלכלית שהינכם מעוניינים להשקיע באירוע העסקי. הגדרת הסכום שהנכם מקציבים תאפשר לכם לקבל אינדיקציה לגבי המקומות בהם תוכלו לערוך את האירוע.
בנוסף, עליכם לבחור באזור הגאוגרפי בו הנכם מתכוונים לקיים את האירוע העסקי. כמובן, על האזור הגאוגרפי להיות בקרבת האזור ממנו מגיעים המוזמנים שלכם לאירוע.

כמות המוזמנים לאירוע. עליכם להגדיר את כמות המוזמנים על מנת לבחון את אולמות וגני האירועים השונים המתאימים לאירוח האירוע העסקי שלכם. באמצעות הגדרת התקציב, הגדרת כמות האורחים והאזור הגאוגרפי תוכלו לצמצם את רשימת המקומות בהם תוכלו לערוך את האירוע העסקי שלכם.

אילו מסרים הנכם מעוניינים להעביר באירוע העסקי? אירוע עסקי ללא מטרה אינו אירוע עסקי מוצלח. עליכם להתמקד במטרה של האירוע העסקי, בין אם מדובר באירוע שנועד למטרת שיווק ומיתוג, אירוע שנועד למטרת מכירות או כל דבר אחר, רק לאחר שתקבעו את המטרה תוכלו לחשוב על דרכים יצירתיות שבאמצעותם תוכלו להשיג אותה.

הגדרה של קהל היעד? כפי שממקדים את תהליכי הפרסום על פי האופי של קהל היעד, בדיוק כך מומלץ לעשות באירועים עסקיים. ככל שתכירו יותר את קהל היעד שלכם, תוכלו לפנות אליהם בדרכים המתאימות. כך למשל, תוכלו להכניס אלמנטים שונים לאירוע הקשורים לתחומי העניין והתחביבים שלהם.

איך יודעים שאירוע עסקי מוצלח?

ראשית, במידה ואתם מרגישים שהצלחתם להעביר את המסר והשגתם את המטרה, ככל הנראה שהאירוע העסקי היה מוצלח! כמובן, שבמידה ותקבלו פידבקים שונים או תזכו לחשיפה כזו או אחרת סימן שהאירוע העסקי היה מוצלח ביותר.

לאחר כל אירוע מומלץ לעשות סיכום למטרת שיפור הדברים בהם הרגשתם שנכשלתם ושימור הדברים המוצלחים מהאירוע. "אין חכם כבעל ניסיון", על מנת להפיק את המירב ולהשתפר באירועים העסקיים הבאים הכינו לעצמכם סיכום ולקחים מכל אירוע עסקי שאתם עורכים.

הפקת אירוע עסקי מוצלח עשויה למנף את העסק שלכם, למתג אותו בשוק הצרכנים ולפתוח עבורכם דלתות רבות. אירוע עסקי הוא מהווה "הפנים של העסק", השקיעו באירוע ותרוויחו בגדול.
 

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר