המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ה', 20 בספטמבר 18 | 03:40
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» בנקים יקרים, אל תחנקו את העסקים הקטנים
» סגירה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קפצו עד...
» "87 פעמים הועברו שקים מלאי כסף לביתה"...
» אני לא בתפריט: מחאת ה- #MeToo של עובדי מקדונל...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
» משרד המשפטים האמריקני פותח בחקירה נגד מאסק וט...
» הבנקים לא בחרו מנכ"ל חדש לאיגוד הבנקים - ...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
טלמיטינג - מה זה? האם העסק שלכם זקוק לשירות הזה?

בשנים האחרונות הכניסו עסקים רבים לסל השיווק שלהם שירות חדש: טלמיטינג. כפי שמרמז השם, מעניק השירות תיאום פגישות מקצועי אשר מכשיר את הרקע לעבודתו של הסוכן המקצועי שלכם – שיגיע לפגישה ברוב המקרים כדי לסגור עסקה. האם גם העסק שלכם זקוק לשירות הזה?

ברוב העסקים "טלמיטינג" מתבצע כחלק מהפעילות של העסק. על פי רוב על ידי סוכני מכירות, שמקצועם ואומנותם היא למכור: לסגור עסקאות. התברר, כי לעיתים קרובות סוכני מכירות מתקשים לייצר לעצמם פגישות מכירה. עוד התברר, כי לתאם פגישות בטלפון (למעשה: "למכור פגישה"), הוא מקצוע בפני עצמו, עם כללים, אסטרטגיות וידע ייחודי.  ומכאן קצרה הדרך ליצירת שירות ומקצוע חדש: טלמיטינג

מהצד של הסוכן: לבוא מוכן לפגישת מכירה

לא מדובר על מקצוע פקידותי, שכרוך בניהול יומני פגישות, אלא בשירות הניתן על ידי צוות, המוכשר לניהול שיחות מכירה שאינן מוכרות מוצר מסוים, אלא פגישה. שיחת הטלפון, שיוצרת "דייט" בין סוכן החברה ללקוח הפוטנציאלי מהווה למעשה את הרקע לסגירת העסקה על ידי הסוכן. בכך שהיא אוספת מידע אודות הלקוח הפוטנציאלי, קשייו, התנגדויותיו, או מאידך: משאלות ליבו – מציידת את סוכן המכירות שמידע שווה זהב ומסייעת לו להגיע מוכן היטב לפגישת המכירה. שיחות הרקע של נציג הטלמיטינג לא רק "מכשירה את הלבבות" אלא מגדילה בפועל את הסיכוי לסגור בסופו של דבר את העסקה.

מהצד של הלקוח: לבוא עם נכונות לקנות

מהצד השני, הלקוח הפוטנציאלי, שהבין כבר בשיחת הטלמיטינג את הנחיצות שיש במוצר או בשירות המוצע, מגיע לפגישה עם לב פתוח, עם נכונות לשמוע עוד והכי חשוב: עם נכונות לרכוש מהסוכן את מה שיש לו להציע. הלקוח הפוטנציאלי, פינה זמן ביומנו, ברוב המקרים הוא גם הניע את הרכב ונסע למקום שבו נקבעה הפגישה – בשפת המכירה אלו צעדים מאוד ברורים של רצון ומוטיבציה לרכישה. אחרת: הוא לא היה מטריח את עצמו לצאת מהבית

כוחה של שיחת טלמיטינג

נציג הטלמיטינג חייב להיות מקצוען בתחומו. על מנת שיידע להעניק ללקוח הפוטנציאלי מידע רב אודות השירות אותו ימכור הסוכן במעמד פגישת המכירה – הוא חייב בעצמו להיות בקיר ברזי המוצר/שירות המוצע – מחד. מאידך עליו להיות חד ומיומן בזיהוי התנגדויות ופירוקן, ובאיסוף מידע אישי אודות הלקוח הפוטנציאלי "מתחת לפני השטח" – גיל, מצב משפחתי, מקצוע, תחביבים, מצוקות, מאוויים וצרכים – הכל. מידע זה עשוי להיות רב ערך עבור סוכן המכירות המגיע לפגישה.

האם העסק שלך זקוק לשירותי טלמיטינג?

עסקים רבים, שכבר נעזרים בשירותי טלמיטינג מודים כי פשוט שיטה שעובדת. הם מדווחים על התייעלות משמעותית בכל מערך השיווק והמכירות כמו גם על עליה באחוזי סגירת העסקאות: ולא בכדי. שירות טלמיטינג חוסך לאנשי המכירות זמן יקר בתיאום פגישות מכירה, בהסברים ארוכים מדי על המוצר/שירות שיש לעסק להציע וממקד אותם בתפקיד שבאו לעשות: לסגור עסקאות ולהכניס כסף לעסק. למעשה, שירות טלמיטינג כמוהו כשירות גיבוי לפעילות המכירה.
אם קראת עד לכאן ואתה חש כי טלמיטינג הוא בדיוק מה שהעסק שלך זקוק כדי להתרומם לפסגות חדשות – תוכל להיעזר בו בשני אופנים:

  • טלמיטינג אין-האוס – ישנן חברות טלמיטינג המשכירות את אנשיהן לטובת חברות ועסקים. היתרון בכך עבורך, בעל העסק, הוא שלא תצטרך להשקיע זמן במיון עצמאי ובהכשרתו של אדם לתפקיד מחד ומאידך: תוכל לוודא שהאדם המתאם עבורך פגישות מכירה יושב אצלך במשרד ומכיר היטב, לעומק ומקרוב את המוצרים/שירותים שיש לך להציע.
  • טלמיטינג באאוט-סורסינג – אפשרות אחרת היא לשכור את שירותיה של חברת טלמיטינג. להדריך את נציגיה אודות השירות/מוצרים של העסק – ולהעניק להם את המנדט לייצר עבורך פגישות מכירה. היתרון בדרך זו הוא בכך שהפעילות לא תתפוס מקום במשרדי העסק או תפריע למהלך השוטף של הפעילות העסקית.

לסיכום, שיטת הטלמיטינג מביאה יתרונות בולטים לעסקים: היא חוסכת בזמן עבודה של סוכני המכירות ומסייעת להם להתמקד במקצוע שלהם: למכור. היא מייעלת את הליך המכירה בכך שהיא יוצרת הזדמנויות נוחות למכירה ובעצם מגדילה את אחוז העסקאות הנסגרות. ויתרון נוסף, טלמיטינג הנעשה בצורה מקצועית ייצור דימוי חיובי על העסק בקרב לקוחותיו הפוטנציאליים.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים