המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 19 בדצמבר 18 | 02:30
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» סגירה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק עלה 0.4%...
» "כשהרגענו את הרגולציה, ההשקעה של תאגידים ...
» תנודתיות בוול סטריט: סקטור האנרגיה מעיב, הריב...
» גרינספאן מזהיר את המשקיעים בשוק המניות: "...
» הנפט משלים צניחה של יותר מ-40% מתחילת אוקטובר...
» וול סטריט עברה למגמה מעורבת: סקטור האנרגיה מע...
» רשות המסים מבהירה: "יש לבחון איך לעדכן מח...
» חברת אקספלנטי הישראלית נמכרה לקרן זנון ונצ׳³ר...
כרטיס הביקור שאף אחד לא ישכח

אתם מגיעים לפגישה, לוחצים ידיים ומחליפים כרטיסי ביקור, מעיפים מבט קצר בכרטיס במקרה הטוב, ודוחפים אותו אל מעמקי התיק במקרה הרע, שם ישכח לנצח. נשמע מוכר? הגיע הזמן לשנות את המצב ולהפתיע את העמיתים עם כרטיס ביקור שלא ישכחו לעולם.

ואם כולם יקפצו?

הנטייה "ללכת על בטוח" מוכרת והגיונית, הרי מי ירצה לבלוט ובכך אולי להסתכן ברושם רע? אך דווקא בעולם העסקים צריך וכדאי לחשוב מחוץ לקופסא, מתוך הבנה שרק יצירתיות תסייע לכם לטפס מעל המתחרים ולהיחקק בזיכרונם של הלקוחות והשותפים העסקיים.

הצעד הראשון – בדק בית

בחנו את כרטיס הביקור שלכם וענו על השאלה הבאה: האם הוא מושך לעין? האם הייתם שמחים לקבל כרטיס ביקור דומה מעמיתכם? והאם הכרטיס מעורר בכם עניין, סקרנות ואפילו חיוך? אם לא מצאתם את כרטיס הביקור שלכם כמושך ומעניין, קרוב לוודאי שאינו מושך גם אחרים ומכן שיש להחליפו. איך? בעזרת שלושת השלבים הבאים:

לפני הכל – מסרו מידע נכון ורלוונטי בכרטיס הביקור

כרטיס ביקור שאינו מכיל פרטי מידע חיוניים – אינו ממלא את תפקידו. לכן, בדקו שכל הפרטים בכרטיס תואמים את המציאות. הווה אומר, מכילים את תפקידכם, מעמדכם בחברה, הוותק (במידת הצורך) והשכלתכם.

שנית, בדקו שהפרטים שסיפקתם לשם יצירת קשר אכן נכונים ורלוונטיים. הבדיקה השלישית תכלול מבט כללי על הכרטיס בכדי לוודא שהמידע שנמסר בו כתוב בעברית תקנית ובשפה גבוהה. זכרו שטעות כתיב בכרטיס ביקור היא מתכון בטוח לרושם רע. סיימתם? נהדר, עכשיו עוברים לעיצוב.

יצירתיות, יצירתיות, יצירתיות

בתי דפוס רבים מספקים כרטיסי ביקור לפי תבניות מוכנות וזאת בכדי להקל על הלקוח בבואו לבחור. עם זאת, פס הייצור הזה אינו מצייר אתכם בתור פורצי גבולות, חדשניים ומקוריים ולכן, אם זה הרושם שאתם מעוניינים להותיר בעיני הלקוחות, כדאי הפעם להתאמץ מעט יותר ולבחור בכרטיס הבנוי לצרכים שלכם במדויק.

הנה מספר מאפיינים שיסייעו לכם "להכניס חיים" בכרטיס הביקור החדש:

  • כיתוב לא שגרתי: במקום הגופן הרגיל (Arielלדוגמא) בחרו בגופן שונה ומעוצב, וטפלו בכיתוב כך שיבלוט מתוך הכרטיס בעזרת הטכניקות הבאות: כיתוב הנוטה הצידה, כיתוב שבתוכו משולבים מספרים, שימוש באות גדול לפתיחת שם ועוד.
  • כיתוב לא שגרתי השתמשו בצבעים רבים: כרטיס ביקור צבעוני תמיד בולט לעין. בחרו בצבעים המזוהים עם לוגו העסק ושלבו אותם בחוכמה בכרטיס. השתדלו שלא להשתמש ביותר משלושה צבעים וזאת בכדי שלא ליצור עומס, ובכדי שלא להקפיץ את מחיר ההדפסה.
  • כיתוב לא שגרתי שלבו אנימציה בכרטיס: איור קטן בחלקו העליון או התחתון של כרטיס הביקור ימשוך את העין, וייחרט בזיכרון. השתמשו באיורים פשוטים ואופטימיים. טיפ שלנו: בשום פנים באופן אל תבחרו באיור פרובוקטיבי שאולי נראה בעינכם מצחיק, אך עלול לעורר אי נוחות בקרב האחרים.

שלב שלישי ואחרון – התייעצו עם מעצב גרפי

כשאתם רוצים שמשהו יעשה כראוי – הניחו אותו בידיו האמונות של מקצוען. מעצב גרפי בעל ניסיון וכישרון יוכל לעצב עבורכם כל כרטיס ביקור שתרצו, ולוודא שהוא יהיה ייחודי רק לכם. אומנם בעבור שירותי עיצוב מקצועי תתבקשו לשלם תוספת קטנה, אך כל שקל יצדיק את עצמו בעתיד.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר