המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 19 בדצמבר 18 | 01:32
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» סגירה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק עלה 0.4%...
» "כשהרגענו את הרגולציה, ההשקעה של תאגידים ...
» תנודתיות בוול סטריט: סקטור האנרגיה מעיב, הריב...
» גרינספאן מזהיר את המשקיעים בשוק המניות: "...
» הנפט משלים צניחה של יותר מ-40% מתחילת אוקטובר...
» וול סטריט עברה למגמה מעורבת: סקטור האנרגיה מע...
» רשות המסים מבהירה: "יש לבחון איך לעדכן מח...
» חברת אקספלנטי הישראלית נמכרה לקרן זנון ונצ׳³ר...
איך להפיק את המירב מדלפקי מכירה?
תצוגה במהלך תערוכות

אחד הדרכים הטובות ביותר על מנת להחדיר לשוק מוצר חדש, היא לפרסם אותו במסגרת תערוכה העוסקת בתחום הרלוונטי. לדוגמא, כאשר ישנה תערוכת אלקטרוניקה ומוצרי חשמל, זה הזמן להעמיד דלפק מכירה אטרקטיבי אשר יפתה את הלקוחות לרכוש את המוצר. כאשר אנשים מגיעים לתערוכה הם נערכים מראש לעובדה כי ייתכן וירכשו מוצר כזה או אחר במסגרתה, והעמדתם של דלפקי מכירה היא דרך מצוינת לשכנע אותם לעשות זאת. דלפקי מכירה, כאשר הם מוצבים במקומות בולטים ונכונים, כאשר יש להם סככה או מקום מוצל בו יכולים הלקוחות לעמוד, כאשר עומד בהם איש מכירות מיומן אשר יודע בדיוק מה להגיד וכיצד לשכנע את הלקוחות, כאשר הם מפורסמים בצורה בולטת, וכאשר מוצעים בהם מבצעים אטרקטיביים מיוחדים, יכולים להוות מוקד מצוין להזנקתו של המוצר קדימה.

דלפקי מכירה בכנסים ואירועים

כאשר ישנו למשל הפנינג באחד מהמוסדות האקדמיים, או אירוע המוני מסוג כלשהו, ניתן להעמיד בו דלפקי מכירה אשר יציעו מבצעים במקום. מי מאתנו לא נתקל במפרסמים מסוגים שונים אשר מבקשים מאתנו לעצור ליד דלפק המכירה ולשמוע את מה שיש להם להציע. העובדה כי במהלך כנסים ואירועים כאלה אנשים באים במצב רוח טוב ופתוחים לשמוע ולהקשיב, יכולה להיות נקודת פתיחה מצוינת על מנת לשכנע אותם בסופו של דבר לרכוש את המוצר. ניתן להציע מתנות מיוחדות כמו מחזיקי מפתחות, תיקים, ארנקים, וכו' אשר על גבם מופיע שם המוצר או החברה המיועדת לפרסום. אנשים רבים ישמחו לקבל מתנות מסוג זה, במידה וכל מה שנדרש מהם הוא למלא את שמם ולתת את פרטיהם האישיים. לאחר שיעשו זאת ויקבלו את המתנה, הם ייצאו מרוצים ולחברה תינתן האפשרות ליצור איתם קשר במועד מאוחר יותר ולשכנע אותם לרכוש את המוצר. דלפקי מכירה יכולים בקלות לקבל את שמותיהם של הקונים העתידיים, גם אם לא ירכשו את המוצר במקום.

המחשבה על העמדתם של דלפקי תצוגה במקומות בולטים אשר בהם חולפים אנשים רבים, יכולה בלי צל של ספק לקדם את מכירתו של המוצר וליצור יחסי ציבור מוצלחים. אפילו אם הרכישה אינה מתבצעת באותו הזמן, יש סיכוי שהפרסום של המוצר בדרך זו יהווה את הבסיס לרכישתו במועד מאוחר יותר.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר