המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 19 בדצמבר 18 | 03:30
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» סגירה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק עלה 0.4%...
» "כשהרגענו את הרגולציה, ההשקעה של תאגידים ...
» תנודתיות בוול סטריט: סקטור האנרגיה מעיב, הריב...
» גרינספאן מזהיר את המשקיעים בשוק המניות: "...
» הנפט משלים צניחה של יותר מ-40% מתחילת אוקטובר...
» וול סטריט עברה למגמה מעורבת: סקטור האנרגיה מע...
» רשות המסים מבהירה: "יש לבחון איך לעדכן מח...
» חברת אקספלנטי הישראלית נמכרה לקרן זנון ונצ׳³ר...
הובלות משרדים במרכז - הלוגיסטיקה במיטבה
הובלות עבור המגזר העסקי דורשות לא מעט לוגיסטיקה והכנות מקדימות. ראשית, במגזר העסקי יש חשיבות אדירה לעמידה בלוח הזמנים שנקבע מראש. יום המעבר אינו מאפשר עבודה תקינה של העסק, פוגע בעובדים וגם בלקוחות. מעבר הנמשך זמן ארוך מהצפוי עשוי לגרום נזקים כלכליים בלתי הפיכים. העברות של משרדים חייבות להתבצע במהירות, ביעילות ועם מינימום של עיכובים מיותרים כמו גם פינוי דירה. שנית, לקוחות במגזר העסקי מעבירים המון ציוד רגיש. מלבד רהיטים, קרטונים, אביזרים אישיים של העובדים, מחשבים וכדומה, לכל עסק יש תיקיות כספים והנהלת חשבונות. חברה המציעה שירותי הובלות עבור עסקים צריכה לגלות רגישות ולשמור על הדיסקרטיות הדרושה.
 
הלוגיסטיקה מאחורי שירותי הובלות באה לידי ביטוי במספר היבטים. ההיבט הראשון הוא עבודה בין נציגי חברת ההובלות לבין הלקוחות. מאוד כדאי לבצע מקסימום של תיאומים, להימנע מחוסר הבנה ולהוריד לכתובים את כל סעיפי ההסכם. לא צריך לחכות ליום המעבר על מנת לגלות תוספות מחיר או הוראות מיוחדות מטעם הלקוח. ההיבט השני הוא בעת האריזה, הפירוק והרכבת הרהיטים. רוב המשרדים מעדיפים להזמין שירותי הובלות הכוללים אריזה, פירוק והרכבה וזאת על מנת לחסוך בהוצאות. יש להעביר את הכל רק לאחר אריזה הרמטית ולמקם את הרהיטים בצורה נכונה בתוך המשאית.
 

שירותי אריזה ואחסון

הצעת מחיר של חברת הובלות עבור העברת משרדים במרכז ניתנת לאחר סיור אצל הלקוח. בשלב הבא החברה מספקת חומרי אריזה ומתאמת שירותים נוספים. יש לבדוק האם חברת ההובלות מחזיקה בצי רכבים המתאים למשרד ולתחום בו הוא מתנהל. עדיף להשתמש במשאיות חדישות, עם תאי צוות וכריות למניעת טלטולים. שריטות ושפשופים אפשר למנוע עם אריזה של תכולה רגישה בעזרת ניילון נצמד וניילון בועות. למרות שנדמה כי מדובר על פעולות אלמנטריות, הלוגיסטיקה המסובכת מאחורי הובלות משרדים יכולה לבלבל גם את הלקוחות המנוסים ביותר. נסו לערוך רשימה של סדרי עדיפויות ומשימות ורק לאחר מכן התחילו באריזה.
 
הלוגיסטיקה של העברת משרדים אינה מסתיימת עם תום ההובלה. יש מקרים בהם הלקוח נדרש לאחסן את כל התכולה או חלק ממנה, למשך זמן ארוך או קצר. גם כאן עדיף לרכז את כל הבקשות תחת קורת גג אחת. אפשר לבדוק מול חברת ההובלות כמה עולה שירות מן הסוג הזה ולבצע את החישוב הרלוונטי. במקביל, יש לדאוג לביטוח מלא על כל שירותי חברת ההובלות. אף משרד או עסק לא יכולים להרשות לעצמם לבצע העברה ללא ביטוח מקיף.
 

כך תזהו חברת הובלות מקצועית

חברות הובלה מקצועיות העוסקות בהעברה של משרדים במרכז משתמשות במערכות טכנולוגיות לצורך מעקב בזמן אמת. המעקב נועד להראות היכן ההובלה נמצאת בכל רגע ותוך כמה זמן היא צפויה להסתיים. המעקב עוזר גם ללקוח, אשר רוצה להחזיר את המשרד ואת העסק לשגרה תוך מינימום זמן. לסיכום, הובלה של משרד חייבת לכלול גישה מקצועית, ניסיון וציוד מתאים. כל אחד מהפרמטרים הללו יקבע את איכות ההובלה ואת משך הזמן בו המשרד יושבת מפעילות. בצעו תכנון מקדים של ההובלה והתייעצו עם נציגי החברות המובילות. הגדירו את הצרכים שלו וודאו כי שעות ההובלה אינן חופפות לשעות הפעילות.
חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר