המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 19 בדצמבר 18 | 02:25
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» סגירה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק עלה 0.4%...
» "כשהרגענו את הרגולציה, ההשקעה של תאגידים ...
» תנודתיות בוול סטריט: סקטור האנרגיה מעיב, הריב...
» גרינספאן מזהיר את המשקיעים בשוק המניות: "...
» הנפט משלים צניחה של יותר מ-40% מתחילת אוקטובר...
» וול סטריט עברה למגמה מעורבת: סקטור האנרגיה מע...
» רשות המסים מבהירה: "יש לבחון איך לעדכן מח...
» חברת אקספלנטי הישראלית נמכרה לקרן זנון ונצ׳³ר...
קידום אתר העסק באמצעות כתיבת מאמרים

בשנים האחרונות המושג קידום אתרים הפך להיות פופולארי מאוד בתחום של שיווק באינטרנט. כיום, יותר ויותר ברור שקידום אתרים במנועי חיפוש הוא מרכיב קריטי בהצלחת אתרים עסקיים. בעלי עסקים המתפעלים גם אתרי אינטרנט מבינים היום שאם הם רוצים להגדיל את כמות הכניסות לאתרם, להגיע לשוק לקוחות פוטנציאלי רלוונטי ולמתג את אתרם כמוביל התחום, עליהם לפעול לקידום מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט נחשבת כיום לאחת הדרכים החשובות והיעילות ביותר לקידום אתרים במנועי החיפוש של גוגל. בעבר, תחום קידום האתרים וכתיבת תוכן היו נחלתם הבלעדית של אנשי מקצוע שעסקו בקידום אתרים, אך כיום כל בעל עסק שמחזיק גם אתר אינטרנט מבין את החשיבות של העלאת תוכן חדש, מקורי ורלוונטי ככלי מהותי לקידום האתר שלו. עם זאת, בכתיבת תוכן לאתר אינטרנט אין הכוונה לכמויות של מלל שיווקי או פרסומי שמעלים לאתר פעם בכמה זמן. מנועי החיפוש של גוגל יודעים היום להבחין בין תוכן איכותי ומקורי לבין תוכן פרסומי חסר כל ערך לגולש, ואבחנה זו משפיעה רבות על המיקום שמקבל האתר במנוע החיפוש של גוגל.

על כן, כתיבת תוכן היא לא דבר של מה בכך, ולבעלי אתרים המעוניינים לראות את אתרם מקודם ונפוץ כדאי להשקיע זמן ומשאבים בכתיבת תוכן איכותי ורענן, שיביא לתנועה אורגנית של גולשים אל האתר. כיום ניתן להשתמש בשירותיהם של חברות מקצועיות המתמחות בקידום אתרים ובכתיבה של תוכן איכותי ובאופטימיזציה של התוכן עבור מנוע החיפוש של גוגל.

כללים לכתיבה נכונה של מאמרים והפצתם

  • בחירת מילות מפתח - לפני שכותבים מאמר יש לבצע מחקר על מילות חיפוש, כלומר: רצועות המילים הרלוונטיות ביותר לאתר שרוצים לקדם. בתהליך זה נבנית רשימה של מילים או ביטויים הרלוונטיים ביותר לגולש המחפש תוכן שקשור לנושא האתר. לדוגמה: לעסק המוכר מזון לבעלי חיים, סביר להניח שהביטויים הרלוונטיים לאתר יהיו "כלבים" "חתולים" "בעלי חיים" וכד'. כתיבת מאמרים לאתר חייבת לכלול ביטויים אלו ולשלב אותם באופן טבעי במאמר ובמידת דחיסות נכונה (כ-5% ממספר המילים בטקסט כולו), על מנת שגוגל יוכל לזהות שאלו אכן המילים הרלוונטיות ביותר לאתר.
     
  • מהות התוכן - על התוכן של המאמר להיות מקצועי ומקורי, תוכן המציע לגולש מידע שימושי וערך מוסף שהוא לא יכול למצוא באתרים אחרים. במידה וכותבים תוכן אינפורמטיבי בנושא מסוים, למשל - חברות סלולריות, רצוי לבצע לפני כן מחקר קצר בנושא ולאמת את העובדות במספר אתרים מסוגים שונים: אתרים מקצועיים, אתרי אנציקלופדיה, אתרים ממשלתיים ועוד. רצוי שהתוכן יהיה כתוב בצורה מעניינת ומושכת עבור הקורא, כזה שימשוך כניסות אורגניות מרובות לאתר ובנוסף יגרום לגולשים להישאר באתר ולקרוא את המאמר. אם גוגל מבחין בכך שגולשים נשארים בדף מסוים לזמן קצר מדי, הוא מסיק כי האתר לא מספיק טוב ולא רלוונטי לגולש.
    יש להמשיך ולהעלות כל הזמן תכנים חדשים ורעננים ולעשות זאת בצורה עקבית כדי לבסס "מערכת יחסים" עם הגולש. יש לזכור שאם התוכן באתר מתיישן, גוגל מסיק מכך שהאתר כבר לא פעיל ומוריד את הדירוג שלו.
     
  • סגנון - על הטקסט להיות ענייני ושוטף. יש להקפיד על שפה נאותה, ועל כללי תחביר ופיסוק, חלוקה נכונה לפסקאות, שילוב כותרות משנה וכד'. מומלץ לבצע הגהה לפני פרסום המאמר. רצוי שהמאמר יהיה באורך של כ- 300-500 מילים ולא יותר מכך. גולש שייתקל באתר שמפרסם מאמרים בעלי טעויות כתיב או ארוכים ובלתי קריאים, עלול לתפוס את האתר כלא מקצועי ולנטוש אותו במהירות.
  • הפצת המאמרים - הפצת המאמר היא חלק לא פחות חשוב מכתיבתו. מלבד העלאתם לאתר עצמו, דרך פופולרית נוספת להפצת מאמרים היא פרסום באתרי מאמרים חינמיים שנמצאים ברחבי הרשת, ומיועדים לשימוש הכלל. ברוב אתרי המאמרים ניתן להוציא מכל מאמר קישור או שניים שמוביל לאתר המקודם ובכך מקדמים את האתר באמצעות יצירת קישורים חיצוניים
  • .
  • שיטות נוספות להפצת מאמרים: שליחת ניוזלטר למנויים (במידה ויש), הפצה באמצעות רשתות חברתיות (פייסבוק, גוגל פלוס וכד'), פרסום המאמר בבלוג או בפורמים רלוונטיים ועוד.
חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר