המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 20 ביוני 18 | 18:00
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
EUR 4.2062 ירידה -0.076
JPY 3.306 ירידה -0.277
GBP 4.7872 ירידה -0.208
USD 3.639 ירידה -0.137
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» שניידר אלקטריק תשקיע ב-12 סטארט-אפים ישראליים...
» מלחמת הסחר מחריפה: אירופה מטילה מכסים על ארה&...
» עליות בוול סטריט: נטפליקס ממשיכה בריצה, טבע ק...
» חמת רוצה להצטייד במזומנים: מעוניינת לגייס כ-4...
» אורמת תיקנה לאחור את דוחות 2017: הרווח הנקי נ...
» המלחמה על פוקס מתחממת: דיסני העלתה את ההצעה ש...
» מזרק אלקטרוני לתרופות ביולוגיות יניב למפתחת ה...
» "אנשים התרגלו שסייענים ממוחשבים אינם יעיל...
מוצרי קידום מכירות

מוצרי קידום מכירות הם דרך חדשה ואפקטיבית, המאפשרת ליצור חשיפה גדולה יותר לחברה או למוצר שאותו אנו מעוניינים לשווק, בכך אנחנו גם עוזרים להגדיל את מעגל הלקוחות של החברה. בשיטה זו ניתן להשתמש במגוון צורות שונות: במכירה המונית בירידים,ארועים,או תערוכות ובמכירה פרונטלית מול הלקוח.

אז מה הם בעצם מוצרי קידום מכירות? מוצרים אלו הם מוצרים שתפקידם לשמור את החברה או המותג שאנחנו משווקים בתודעת הלקוח. גישת קרוב אל העין קרוב אל הלב ובתקוה שקרוב אל הארנק של הלקוח. דבר זה מתבטא במוצרים שניתנו ללקוח במתנה, מוצרים אלו יגרמו לו להרגיש שלחברה אכפת ממנו ועשויים להיות הדחיפה הקלה שהוא זקוק לה בשביל להשלים את העסקה. כמובן, על מוצרים אלו יהיה הלוגו של החברה וכאשר הוא ישתמש בהם, הוא יזכר ממי הוא קיבל אותם וכיצד הוא קיבל אותם.יש להוסיף שרצוי שמוצרי קידום המכירות עצמם יהיו מזוהים בצורה כלשהי עם החברה שאותה אנו משווקים מעבר ללוגו.

לגישה זו יש היבטים פסיכולוגיים עמוקים על הדרך בה אנו קונים את המוצרים שלנו, ועל ההבנה הבסיסית שכנראה נעדיף לרכוש מוצר ממישהו שיעניק לנו עוד שי קטן במתנה ובכך יגרום לנו להרגיש רצויים. לקוח שמרגיש חשוב רצוי ומוערך, הוא גם לקוח שעשוי לחזור בשנית או לדבר בחיוב על החברה עם קרוביו ובכך בעקיפין לנטוע אצלם את הרצון להיות חלק מקהל לקוחות שזוכה לתנאים טובים ובונוסים.

האפקט של מוצרי קידום המכירות הוא משמעותי ואף יותר מכך,לכן יש להקדיש לא מעט מחשבה בבחירת המוצרים למטרת השיווק הספציפית. נחיצות היא הדבר הראשון שיש לחשוב עליו בבחירת מוצרי קידום מכירות, ככל שהלקוח ישתמש יותר בשי שהוא מקבל כך הסיכוי שהלוגו של החברה יחרט וישמר בזכרונו. מקוריות היא הדבר החשוב השני שיש להתייחס אליו, שי מקורי עשוי לעורר סקרנות אצל הלקוח. השיטה הטובה ביותר למצוא את מוצר קידום המכירות הנכון היא לחשוב על מה אתם הייתם רוצים לקבל. אם אתה מוכר מנויים לקבוצת כדורגל, זה יכול להיות כדור עם הלוגו של החברה, אם מדובר בחברת משקאות ניתן לתת בקבוק קטן עם דגימה מהמוצר,או תחתית שעם עם הלוגו של החברה וכן הלאה...

בחירה נכונה של מוצר קידום מכירות עשויה להיות דרך מצויינת למנף את החברה שלכם ובעזרתה להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. בעולם העסקים של ימינו שהופך לקשה יותר ויותר עם הזמן ככל שהתחרות גדלה, כך אנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה ולתת ללקוח להרגיש את הערך המוסף שנותנת החברה שלכם על המתחרים, מוצר קידום מכירות נכון הוא אחת מהדרכים הטובות לעשות זאת.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים