המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 20 ביוני 18 | 23:46
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
EUR 4.2062 ירידה -0.076
JPY 3.306 ירידה -0.277
GBP 4.7872 ירידה -0.208
USD 3.639 ירידה -0.137
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» מעבירים את הזמן: 6 משחקי מובייל להורדה שיעשו ...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: נטפליקס קופצת 3%
» הרווח של אורמת ברבעון הראשון גדל ב-25 מיליון ...
» עליות בוול סטריט: נטפליקס לא עוצרת וקופצת עוד...
» פוקס מזנקת הערב בכ-7% ברקע להצעה משופרת מדיסנ...
» בגיל 30 היא הקימה חברה למימון פרויקטי נדל"...
» לאומי קארד תנפיק את כרטיסי האשראי של קרנות הש...
» "השקעות סיניות בארה"ב צנחו עד כה השנה...
איך בעל עסק משווק את המשרה בלוח דרושים?

לכאורה מצבו של בעל עסק המפרסם מודעה בלוח דרושים טוב, שכן שוק העבודה בארץ מתאפיין בעודף ביקוש, כלומר מועמדים רבים על כל תפקיד ובפרט כשמדובר במשרות מתגמלות – אולם המציאות מורכבת מעט יותר.

ראשית, אולי קל למצוא עובדים, ואפילו למצוא עובדים סבירים, אבל קשה לאתר ולגייס עובדים מצוינים. שנית, בעל עסק שמוצף במאות קורות חיים ואף למעלה מכך הוא אולי כזה שיש לו אפשרויות בחירה רבות אבל במקביל גם סובל מעומס יתר ומהצורך להשקיע זמן ויקר ואנרגיות למכביר על מנת לסנן את כל המועמדים – כך שבהחלט כדאי להקדיש תשומת לב לניסוח של כל מודעת דרושים עובדים ובפרט לשווק את המשרה המוצעת כך שהיא תמשוך אך ורק מועמדים מתאימים ובעלי רמה גבוהה במיוחד.

הדגישו את היתרונות

כמו בכל פעולה שיווקית, קודם כל יש להדגיש את היתרונות.

אם, למשל, מדובר במשרה הכוללת רכב צמוד – כתבו זאת. שעות עבודה גמישות? כתבו זאת ובפרט אם אתם מפרסמים משרת אמהות המאפשרת להורים (גם גברים, אגב, בהתאם לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה) ליהנות מקריירה וגידול ילדים גם יחד.

עוד כדאי להבליט את יתרונות העסק עצמו ולא רק המשרה הספציפית המוצעת: אם אתם מציעים הכשרה נרחבת בשכר, חשוב לכתוב זאת במודעת הדרושים, וגם ביטויים כמו "אפשרות לרי-לוקיישן בחו"ל", "מענקים למתמידים" ו"קידום מהיר למצטיינים" – בתנאי שאכן כך המצב בעסק שלכם – ימשכו כוח עבודה מיומן ואיכותי למודעה שלכם ויסייעו לה להתבלט בין שלל המודעות שמכיל כל לח דרושים בימינו.

מובן מאליו? לא בהכרח!

במקרים רבים לוח דרושים עלול להיראות כמו אוסף קלישאות דוגמת "תנאים טובים למתאימים", "עמלות גבוהות", "סביבת עבודה נעימה" וכו'.

לכאורה, כל מי שמחפש עבודה בלוח דרושים זה או אחר מדלג על הביטויים הנ"ל, שכאמור כבר הפכו לקלישאות, אולם כדאי לדעת שלמרות הבנאליות עדיין יש בהם ערך מבחינת האטרקטיביות של המודעה. רצוי, יחד עם זאת, לנסות לגוון ובמידת האפשר להיות ספציפיים על מנת להקנות אמינות למשפטים אלה.

לוח דרושים, שקר החן והבל היופי

בכל שיווק יש אלמנט של הפרזה, או לכל הפחות הדגשת הטוב והסתרת הפחות טוב, אולם כדאי להיזהר ולא לפרסם בלוח דרושים מודעה שכל כולה הבטחות שאין להן כיסוי של ממש במציאות – על מנת להימנע ממצב שבו אולי תוצפו בהמוני קורות חיים אולם בסופו של דבר מי שיתקבל לעבודה יגלה את הפער בין ההבטחות למציאות ויעדיף לוותר על המשרה, או במקרה הגרוע יותר יישאר לעבוד אולם המוטיבציה שלו תהיה נמוכה.

עוד כדאי להדגיש את הדרישות הספציפיות של התפקיד: אם נדרשת הגעה עצמאית לאזור התעשייה ברקן, כתבו זאת – אין טעם לקבל קורות חיים ולראיין מי שכלל לא יכול לעשות זאת. באופן דומה, אם המשרה מחייבת שעות עבודה רבות במיוחד כולל בשישי-שבת, אל תסתירו עובדה זו מהמועמדים – על מנת שבסופו של תהליך תגייסו עובד שלא רק מוכן לכך אלא גם שש למשרה מאומצת ומתגמלת.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים