המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ד', 20 ביוני 18 | 18:03
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
EUR 4.2062 ירידה -0.076
JPY 3.306 ירידה -0.277
GBP 4.7872 ירידה -0.208
USD 3.639 ירידה -0.137
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» שניידר אלקטריק תשקיע ב-12 סטארט-אפים ישראליים...
» מלחמת הסחר מחריפה: אירופה מטילה מכסים על ארה&...
» עליות בוול סטריט: נטפליקס ממשיכה בריצה, טבע ק...
» חמת רוצה להצטייד במזומנים: מעוניינת לגייס כ-4...
» אורמת תיקנה לאחור את דוחות 2017: הרווח הנקי נ...
» המלחמה על פוקס מתחממת: דיסני העלתה את ההצעה ש...
» מזרק אלקטרוני לתרופות ביולוגיות יניב למפתחת ה...
» "אנשים התרגלו שסייענים ממוחשבים אינם יעיל...
הרצאות לימי חברה

כל חברה – בין אם עסקית או ממשלתית, עורכת כנסים מקצועיים אחת לכמה זמן, בדרך כלל בתקופה קבועה בשנה. פעם בשנה עורכים כנס, ובו מצגת על הישגי החברה, מטרות לשנה הבאה, כנסי השתלמות, כנסי בטיחות ועוד ועוד. ובכל זאת – זה לא חייב להיות משעמם ובעיקר זה חשוב להיות עם פואנטה, כלומר, שכל מידע שיועבר שם יהיה מעניין, מתוכנן, מהוקצע וכמובן – רלוונטי לכנס. אחרת אם לא תעשו זאת, האירוע שלכם יהיה בירוקרטי, משעמם ומונוטוני. זה נחמד לראות מי מקבל שוב את פרס העובד המצטיין אבל אם כבר טרחתם להביא את כל העובדים של החברה והמשרד, תעשו שזה יהיה גם מעניין, מצחיק, מרגש – שיצאו עם זיכרון כלשהו מהרצאות לימי חברה.

איך מתאימים הרצאות לימי חברה לקהל?

חשוב מאד להתאים את האירוע כולו, ובין היתר את ההרצאות או המנחה, לקהל היעד. לא נכון להביא כל דבר לכל קהל. לדוגמה, אם מדובר במפעל של אנשים מבוגרים בני 50-60, כדאי שלצד טקס העובד המצטיין יהיה מופע בידור.

אם מדובר במשרד הייטק של אנשים צעירים שעובדים ברעננה או בתל אביב, רוב הסיכויים שהאירוע שלהם יכלול על האש, שתייה, מסיבה, אולי פרסי עובדים מצטיינים ועוד דברים בסגנון זה. כלומר, משהו צעיר, לא מעונב וקליל. בשל כך, הגיוני הרבה יותר להביא מנחה או מרצה צעיר, מצחיק, שיעביר מידע קליל – כמו סקסולוגיה, טכנולוגיה, סיפור השראה יוצא דופן וכולי. אין סיבה להביא מרצה כבד שידבר על נושא שלא קשור לתחום העסק או על נושא רציני, מדכדך ומעציב.

 לעומת זאת אם מדובר במפעל, שיש בו אנשים מבוגרים, בדרך כלל עורכים אירועים אלו באולמות או בסופ"ש בבית מלון, ואז הפעילויות נרחבות יותר, בדרך כלל המרצה עוסק בנושאים רלוונטיים בלבד. גם כאן אגב, לא מוכרחים להיות מקובעים: מה רע בהרצאה על יין? לא צריך לחשוב בתוך הקופסה באירועים מסוג זה, אלא פשוט להתאים את האירוע לסוג הקהל כדי שלא יהיה איזוטרי.

מעוניינים בהרצאה מוצלחת? נשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר 

מרכז המרצים לישראל - המקום הנכון לחפש הרצאות לארץ ועולם. אצלנו תוכלו למצוא מאגר מרצים גדול של מעל 1500 אנשי מקצוע בעלי שם, אשר יכולים להפוך את האירוע שלכם לאירוע חד פעמי שלא ישכח לעולם. מרכז המרצים מתאים בצורה מושלמת את המרצה הנכון לאירוע שלכם ואם אתם מעוניינים בהרצאה ברמה גבוהה – הגעתם למקום הנכון. נשמח לשמוע מכם.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים