המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ה', 20 בספטמבר 18 | 03:43
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» בנקים יקרים, אל תחנקו את העסקים הקטנים
» סגירה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קפצו עד...
» "87 פעמים הועברו שקים מלאי כסף לביתה"...
» אני לא בתפריט: מחאת ה- #MeToo של עובדי מקדונל...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
» משרד המשפטים האמריקני פותח בחקירה נגד מאסק וט...
» הבנקים לא בחרו מנכ"ל חדש לאיגוד הבנקים - ...
» מגמה מעורבת בוול סטריט: מניות הבנקים קופצות ע...
כוחם של מוצרי פרסום בהחדרת מותג

בואו נתחיל מהמובן מאליו - המותג שלכם הוא חזות הכל, מעבר לכל דבר אחר שתעשו כדי לקדם את העסק שלכם. החדרת המותג שלכם לתודעת הלקוחות היא כמו לפתוח עבורם את הדלת הנעולה לעסק שלכם, ואפילו לפרוש בפניהם שטיח שיקדם אותם בברכה. אם תצליחו ליצור מותג מוכר, גם בזירה המקוונת אבל גם בזירות המסורתיות יותר, תוכלו למשוך יותר לקוחות, ובסופו של דבר לתרום לעלייה בהיקף הפעילות של העסק שלכם. העובדות מדברות בעד עצמן - המיתוג של חברות ועסקים שנעזרים במוצרי פרסום לאורך זמן מוכיח את עצמו טוב יותר באירועים, כנסים ותערוכות. האתגר האמיתי הוא לא בקבלת ההחלטה על שימוש במוצרי פרסום, אלא בקבלת ההחלטה איזה מוצרים הם הנכונים ביותר ללקוחות העסק שלכם. הנה כמה קווים מנחים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הזו, ולבחור את המוצר המתאים ביותר מתוך המבחר הקיים:

לחזק את המוצרים או השירותים שאתם מספקים

יש לכם עסק למכירה ותיקון של טלפונים חכמים (סמארטפונים)? חלקו ללקוחות שלכם כיסוי לטלפון או מטען לרכב עם המותג שלכם (לוגו, כתובת, טלפון ומייל של העסק). אתם מפעילים סוכנות נסיעות? מוצרי הפרסום הטובים ביותר עבורכם כנראה יהיו קאוורים לדרכון או תיק רחצה - גם כן מעוטרים כמובן בכל פרטי המותג שאתם מנסים לחזק. כמעט בכל תחום תוכלו למצוא מוצרי פרסום שיעלו בקו אחד עם המותג שלכם.

לפרסם מוצרים ושירותים חדשים

עסקים רבים מנסים לקדם את המותג שלהם באמצעות השתתפות בכנסים ובתערוכות. עם זאת, אם בכל כנס תחלקו שוב ושוב את אותם מוצרי פרסום, תגלו עד מהרה שהם כבר לא מעניינים אף אחד. לעומת זאת, אם תשתמשו במוצרי הפרסום כדי לקדם מוצרים חדשים שאתם משווקים, או שירותים חדשים שאתם מספקים תחת אותו מותג - הם ייחטפו כמו לחמניות טריות. אם תמיד חילקתם חולצות מודפסות, חלקו אותן גם השנה, אבל הדפיסו עליהן בגדול את שם המוצר החדש. לפעמים גם אם רק תוסיפו "מהדורת 2014" או "חדש!" על מוצר הפרסום הוותיק שלכם, הוא יעשה את העבודה. אם תצרפו אליו גם חוברת פרסומים או פלאייר שמפרט על החידושים במותג שלכם, ההשקעה תצדיק את עצמה.

ליצור מוניטין למותג שלכם

מוניטין טוב הוא כלי חשוב בהחדרה של כל מותג בקרב לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. אנשים נוטים לזכור בעיקר דברים טובים שקרו להם, והדבר אמור גם לגבי מוצרי פרסום. אם למשל תתרמו מחברות וכלי כתיבה ממותגים לבית הספר הסמוך לעסק שלכם, או צידניות לקיץ לקייטנה השכונתית, תגרמו לכך שהמותג שלכם יהפוך לנפוץ בזיכרון של קהילה גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים, שיזכרו שעזרתם להם גם בדברים הקטנים.

להעצים את העובדים בעסק

מוצרי פרסום מיועדים לא רק ללקוחות. פעמים רבות דווקא העובדים שלכם בעסק נזנחים בצד, ונאלצים רק לראות כיצד מוצרי הפרסום (המוצלחים!) שבחרתם מחולקים רק מחוץ לעסק. מוצרי פרסום ממותגים שהעובדים יכולים לקחת הביתה ושיכולים להיות שימושיים עבורם מחוץ לשעות העבודה גם הם יסייעו לקדם את המותג שלכם. כוס טרמית, מחצלת לפיקניק או תיק נסיעות שנושאים את פרטי המותג שלכם, ימשיכו לעבוד בשבילכם גם בדרך הביתה, בסופי שבוע ובחופשות של העובדים.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים