המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות עסקים עם חברייך בפייסבוק
לוגו ביזניוס
יום ב', 17 בדצמבר 18 | 14:21
 
עדכונים לסלולארי

מעוניין לקבל עדכונים לסלולארי על שינוי במטבע חוץ ספציפי בסוף יום מסחר?
שלח את הרצף קבל מטח מטבע למספר 1315.
לדוגמה: קבל מטח USD למספר 1315.
לרשימת המטבעות המלאות לחץ כאן

להסרה מהשירות:
שלח את הרצף: קבל מטח הסר למספר 1315.
עלות הרשמה / הסרה חד פעמית 1 שקל, עלות הודעה 60 אג' בלבד!

כותרות חדשות
מטבע חוץלכל המטבעות »
מטבעשערשינוי
כותרות כלכלהעוד כותרות »
» המחאה נגד אסם זו רק ההתחלה
» פוינטר זכתה בחוזה הגדול בתולדותיה - בסך של 8....
» כשאלוביץ' לא בעניינים: גם יס כבר לא בכיס ...
» האבטלה עדיין גבוהה והשכר נמוך - אבל הצעירים ה...
» קבוצת ספקיות של אפל תובעת את קוולקום בדרישה ל...
» בלונדון הקפה יותר זול: הקפסולות של L'OR ע...
» דרמה בענקית הקמעונות אסוס: מזהירה מ"הידרד...
» עדיין ממתינים לחבילות מהבלאק פריידיי? כך תבדי...
שקיות ממותגות: למה כדאי?

שקית ניתנת ללקוח מיד עם תום ביצוע העסקה והיא משמשת אותו עבור שורה ארוכה של צרכים פונקציונאליים. השקית היא חלק בלתי נפרד מהשירות שנותנים עסקים ולכן יש לה גם משמעות שיווקית ופרסומית. את המאפיינים המיוחדים של שקיות ניתן לנצל ולהביא לידי ביטוי בעיקר באמצעות מיתוג.

מיתוג של שקיות מתאים לבעלי עסקים המציעים את כל סוגי השירותים והמוצרים. המיתוג מאפשר להבליט מסר שיווקי מסוים, להפיץ מוטו או לוגו וגם להרחיב את קהל הלקוחות. אלו הסיבות העיקריות בגללן כדאי להשקיע בשקיות ממותגות:

  1. יצירת מחויבות ושימור לקוחות – כל לקוח שיוצא מחנות לוקח איתו את השקית ולעיתים אפילו משתמש בה לאורך שנים רבות. באמצעות מיתוג ניתן להזכיר ללקוח את קיומה של החנות או להניע אותו לפעולה. שקית מעוצבת, מושקעת ואיכותית מלווה את הלקוח ועוזרת ליצור מחויבות.
  2. בידול – עסק הפועל בסביבה תחרותית זקוק לאמצעים שיבדלו אותו מהמתחרים. מיתוג הוא דרך מצוינת להשיג את המטרה הזאת, בעיקר בזכות השילוב הייחודי עם הפונקציונאליות של שקיות.
  3. אסתטיקה – מיתוג של שקיות מצביע על חוש אסתטי מפותח של בעל החנות. במקום להסתפק שקיות ניילון רגילות ובנאליות, אפשר ליישם על גבי הפלטפורמה סוגים שונים של עיצובים, דוגמאות, צבעים וכדומה. אסתטיקה היא חלק משמעותי במיתוג של עסקים והשקיות עוזרות להשלים את המסר.

כיצד מבצעים את המיתוג?

כל הסיבות בגללן כדאי להשקיע בשקיות ממותגות הופכות להיות רלוונטיות רק במידה ועושים זאת בצורה נכונה. קודם כל, מיתוג מתחיל בזיהוי צרכי הלקוחות ובסדר עדיפויות הקובע מה חשוב לעסק. יש מגוון אפשרויות כמעט בלתי מוגבל של מיתוג שקיות וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע. שנית, המיתוג מחייב את בעל העסק לבצע התאמות ושינויים. רצוי שהצבעים של השקית יתאימו לצבעי השלט, האווירה בחנות, האופי של המוצר או השירות וכן הלאה. כך ניתן ליישם את היתרונות של שקיות ממותגות ולהפוך אותן לכלי המזוהה עם העסק.

בשלב המעשי של מיתוג שקיות נדרש בעל העסק להגדיר מסגרת תקציב ולהחליט על חומרי גלם. אפשר לייצר שקיות פלסטיק, בד, ניילון או נייר ואפשר גם לשלב בין הפתרונות השונים בהתאם למוצר. כל השיקולים הללו דורשים תכנון מוקדם של תהליך המיתוג וצפויים להשפיע על הצלחתו. אף על פי כן, לא כדאי לוותר על הכוח השיווקי של מיתוג ובעיקר חשוב לנצל אותו גם על גבי מוצרים בסיסיים כגון שקיות ומארזים.

חדשות עסקים | אודות האתר | קישורים | צור קשר